BRS-cup!

Hej snyggingar!

Har precis kommit hem till mamma nu :) Har ätit lite frukost, orkade inte göra det hemma hos pappa. ^^ Vid 2-tiden kommer Sofia hit och vi ska göra skyltar till BRS-cup, innebandy, som vår klass ska vara med på (inte vi) det  kommer bli super! :) I helgen har vi varit hos farmor och farfar och ätit påskmat! Och ja, vi vet att det inte är påsk ännu x) Och som sagt var kusinerna där och vi hade jätta roligt! :) Sen har vi inte gjort något speciellt,,, sålt majblommor, och min påse är nästan slut!! :) En pin kvar, tre dekaler,typ 8 små blommor kvar och ingen krans! :o Bra de :D Har precis fått lite små damp, ljudet funkar inte på datorn!!!!!!!!!!!!!!!!!  :s ^^^^^^^^^^


OMG! vilken fin svans Lisa har!


VÅÅÅÅR-SOOOOMMAR!




Fredagens outift!
Tröja,blå- Typ cubus
Adidas byxor-?


-Hej snyggingar, jag heter Bella :D




-Kolla vilken stor gren jag har hittat!


Liten bild jag gjort :D Haha!

PUSS!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0