Tjeeeeenare!!! xD

Halloj!!

Idag ska jag ner till stan med mamma och leta efter en ny
jacka! Har ju fan bara vinterjackor ^^
Svettas ihjäl!!!
Och nu är dett heeeeeelg!!! :)
Jippi!!! <3
Har tvingat mamma att köpa nutella, det är choklad på
mackor!
Och vi har en liten deal, vi får bara äta det på helger och på mornarna!
Ganska bra tycker jag!
Idag kom resten av klassen tillbaka till skolan efter att dom
varit på stavgard!
Och fffaaan, vad dom babbla!!
haha! Dom hade haft roligt xD
Så det ska vi också ha nu resten! även fast det var ganska dåliga grupper! :(
Nu får ni bilder!! :


en gaaaammmal bild på mig! :)

Jag och lollo i min klass! (llääääänge sen!)


Jag och Shinaya, hästen jag red western på andra ggn!


<3


Liten och sööööt!!! <3


Haha! i affären! :D


Jag och Sessan!! <3


<3


Love you forever!! <3

Jag och nån söt häst! <3

Det var det här som var fikat:
Chokladmuffins med dumle i och krossad daim ovanpå! mummmmms...


GUUUD vad goott det var!! <3 Det blev verkligen lyckat!


mmmmm....


Och den krossade daimen.....!! haha guuud vad gott det var!!! <3

Huggs!! //emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0