Stavgard! <3

HEEJ!

Har haft JÄTTE kul på stavgard!!!! :)
Vi har gjort egna gafflar och krokar och täljt en massa!
Och FATTA vad mysigt det var att sova där vi fick sova!
Alla sov lixom typ bredvid varann!!! <3
Det var AS mysigt!!
Och det fanns hästar som stod precis utanför själva parkeringen, och dom blev typ inte
skötta, en hade värsta köttsåret!! Asså det var varigt och allt!
Det var det värsta såret jag sett med egna ögon!
Jag börja gråta som as! Det såg så hemskt ut!
Och så hade dom massa sår av spön.
Asså tvärs över mularna och halsarna, och sen så hade dom of course
stängsel men det var inge stöttar, och det visste hästarna
så dom bara gick så stängslet gick sönder!
eller nästan, men det var otroligt känslosamt att se!
Man såg att dom verkligen inte mådde bra, och imorrn ska
vi får tele numret till han som äger hästarna, så där
får det bara inte vara!!! :@ Blir seriöst AS förbannad!!!
Aja...ni får bilder imorrn, måste tvätta håret
hela jag luktar rök,
så jag måste gå!
Puss /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0