Sovande hund! :)

Hejsan!

Nu har vi en sovande hund under bordet :)  Hon är så gullig , sorry , om jag
tjatar men jag kan bara inte sluta!!! :)
Idag har vi halva klassen , varit någonstans xD Och gjort
egna reklamfilmer! :) Det var As kul!!!! Men pilligt.
Vi gjorde lixom en reklamfilm på typ en minut och 30 sek?
Och det tog flera timmar :S så tänk er en hel film!! :O
Fast vi tog såklart paus också.
Men när vi kom tillbaka till skolan kom vi halv ett, och vi brukar typ äta tio i tolv, vet inte exakt,
men då iaf fanns det typ inge mat kvar!! :O
Elr jo det var ju soppa, men det brukar finnas fil också, och det var
typ skit äcklig soppa, det sa alla iaf :S
Så då åt vi inget! Shiiit, vad hungriga vi var. Och då började alla ba:
-Det fanns ju visst mat!
Och så var dom på oss hela dagen sen.
Shiiit!!! :S HÅller med om att det fanns mat, men det var verkligen vidrig soppa!!

Ikväll har jag varit med Sofia (som vanligt) så vi gjorde läxan till imorgon , (engelskaglosor)
och spanskan. Vi har glosor i spanska också.
Så nu tror jag att jag kan det :)
♥♥♥♥

Men nu får ni ha det bra!! Hugs!! //emma♥ Ps: Haha ! Har lärt
mig att gör hjärtan ♥ :)


Kommentarer
Postat av: rayan

nå... vad gulligt en hund som sover under bordet

2010-11-02 @ 17:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0