SKADETVARAENRUBRIKHÄRELLA? :D

Hola!

Hittade inte på någon ordentlig rubrik. Idag har vi haft orientering som är det sämsta som
finns!
SÅ vi cyklade ut till oskarsstenen och där fick vi stå 2 timmar i kö för att vänta
på kartan och den där pipsaken xD
Det är ju fan sjukt!!! 2 timmar!! :O  :S
Och sen stod typ jag tove och malak sist av alla i vår klass så när
vi sprungit klart hade alla redan cyklat iväg (inte direkt alla)
för dom hade bestämmt att om ett gäng blev klart cyklade dom hem.
Ja vafaaan då var ju vi kvar med andra klassens lärare,
fyyyfaan säger jag bara! Vi var ju vrålhungriga så när vi kom tillbaka
satt dom andra och åt!
SÄÄMST!
Och sen höll en kille på i vår klass och slå på oss, !?
Shiiit var redan as arg så blev skit arg! :@ :D
Efter skolan var jag och Malak och fikade.
Tog en liten prinsessbit och mådde as illa efteråt :S
Ikväll har jag pluggat matte. Är klar nu.
Aja vi hörs! 


Mina nya jeans! <3


Dagens outfit!


En ganska snygg tröja jag hittade igår,
dock passar den nog inte till så mycket ^^ Fast det kanske
inte ska vara en tröja under ? :O


Gilla den faktiskt




Göött!


Shiit det blev för mycket :P


Malaks!
Det var godare :) Fick smaka lite xD

Puss! Ps:
Om ni tycker det är lite dåligare "kvalite" på bilderna så är
det för att jag har en urkass mobil med dålig kamera!
Ha det bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0