LOOOOPPPAN!!!! <33 :O

Hej!!

VET NI    !"!?!?!?!?!
Jag är VÄRLDENS LYCKLIGASTE person just nu!! <3 Vet ni vad som har hänt !?
PAPPA har............................................................
............................................................'
...................................................
KÖÖÖPT EN HUÙUUUNDVAAAAALP!!!! :O <3
Fattar ni!! Jag har drömt om en hund ända sedan jag var sju!!!!
Den är URsööööt!!! (ni får bild).
Jag är så JJJJÄÄÄÄVLA lycklig!! <3
Imorrn, ska vi ha världsarvsloppet, faan!
Då springer man runt ringmuren, orkar inte!!!! :(
Aja kan inte vänta! Nu lägger jag upp bilden xD

I LOOOOOOOOOOOOOOVE IITT!!! <3 hihi =)

Hugs! //emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0