Home! <3

Hej!

Nu är jag hemma från skolan. Vi slutade tio över ett idag! Göööött! :)
Idag har det väl varit som vanligt, roligt ;)
Ska hem till pappsen idag så jag kan inte blogga som vanligt.
Molly är borta igen fast nu har hon varit borta i snart tre veckor! :`(
Miss her! <3
Imorse så kom mamma in till mig för att väcka mig vid halv sju, men
jag bara orkade inte så då ropade mamma på mig vid sju ist,
men jag orkade bara INTE!
Så då vid kvart över sju:
-EMMAAAA!!!
Fatta vad jag reagerade! Upp ur sängen på typ en sekund!
haha...ni skulle ha sett!!! xD
Nu ska ni få bilder från stavgard, pallar ni att se hästsåret?:



LOOOVE!!! <3



<3


Det är ALLTID jag och Sofia som hittar sjuka saker xD
Asså det verkar inte så farligt, men kom ihåg att det var kolsvart
i rummet! Jag lovar! Man kunde inte se nåt!


 Love you guys! <3


Längst upp:  Natalie.
Mellanraden från vänster: Nikolina, Malak, Vendela, Tove och Kader! <3
Längst ner från vänster: Emma, Sofia, jag och Axel! <3


I det här lilla "huset" sov vi!
Och i promise! Det var KOLSVART!!! Man såg INGET!!!


Såhär sov vi! Mysigt va?


Stavgard <3


Här är hästarna! <3
Hästen numer tre från väsnter! Den hästen är det som har såret.
Om ni ser mellan benen på den, på frambenen, så ser ni en bula
eller hur?
Det är såret! Nu fick mn inte det på nära håll, men det ser hemskt ut!
Idag fick vi iaf prata med bonden som ägde dom,
och han visste om det, och han skulle hämta dom imorrn tror jag,
så det var ingen fara, men jag lovar dom hade piskslag på mularna!
Vendela har egen häst, och hon sa att det var det, så det borde väl vara så.


Söt va !? <3

Ni får ingen bild på såret för det är för hemskt.
Men nu ska jag strax till pappa!
Puss //emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0