FULLT UPP!!!

Tja!

Har verkligen FULLT UPP heeeela tiden!
Idag tex. ska jag hinna med:
Vara med malak plus att när jag ska vara med malak ska vi förmodligen se "the last song".
Och sen så ville Sofia dra till stallet, och så ska jag gå med mamma på stan,
och se på jeans och hinna dusha och träna på läxor.
PHUUU...OMG! hur ska detta gå !?
Aja...jag har hela tiden fullt upp så jag är van xD
haha..skojja
Idag är vi lediga det är därför jag kan blogga :)
Shiit vad skönt! Vaknade av att mamma skulle till jobbet
och att hon stod precis framför mina ögon! haha fan vad scary!  ;)
Nej men jag ba:
-Vad gör du?
-Jag skulle bara se om du var vaken xD
Sa hon då :D haha!
Igår red jag Luddis! <3
Fan hon är nog min favvo, eller bland mina favoriter.
Shiit vad hon springer på! :S :)
I galoppen lixom hon var as trött men ändå sprang hon på som s**an! xD
Plus att min mobil som jag bara har för tillfället
kan inte läsa in minnet ?
VAFAAAAN äär det här ! Är det inte uuuuunderbart !? :S :@
SÅ idag SKA jag lämna in min rosa. shiit
blir fan aaaas less på sånt här!!! :) :(
Hugs //emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0