A nice day xD


Hejsan everybody!!! :D

Idag har jag varit med Sofia och Malak.

På mc.donalds! :)


Vänster: Sofia höger: Emma ! :D


Jag xD Ser ni ballongen?


Sofia och hennes vattenfläck xD


Sofia i träslöjdens toalett :P eller utanförxD


jag :P


Fick en extra lång pommes ida ;) haha



OCH..goooood vad den! :P

Hästen som liknade Gina:


Hästen idag :) sööööjt!! <3


Och Gina!
Visst e dom LIKA !? <3


Så det får räcka!

Hugs //emma

Då cyklade vi till stallet elr till travet, det var typ träning elr tävling där,
men det var lixom inge publik ?
Så vi åkte till hagarna ist och klappade hästar!
Och så såg jag (elr jag hade sett den tidigare) en häst som liknade
Gina aaaaaaas mycket bara att den var mycket mindre!
Shiit vad man längtade tillbaka till den gamla goa tiden :P xD
haha.........
AA iaf så när jag gick fram till den och skulle klappa och pussa den
gissa vad som händer !?
Jo jag får en j**la stöööt!!! Det bara dundrade i huvudet och
lixom jag hörde ingenting annat än att hästen lixom galopperar iväg,
feeeettt läskigt!!!! :O :S

Iaf så ska Sofia sova här i natt och så har vi tagit "lite" kort som ni ska
få snart.
Ikväll har vi också spelat tennis med Lollo. <3
haha...sööög! xD


Sofias övergöda Ketchup xD haha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0