Typ världens bästa torsdagskväll ?

Halloj!

Idag stannade jag hemma från skolan, kände mig bara inte bra,
hade ont i huvudet, magen och halsen. urk!
Aja..fråga pappa om jag kunde ta Bella några timmar och det gick bra,
så hon har varit här i dag ganska länge, tog en promenad till zoo market
och köpte lite hundgodis :)
Sen så åkte ja och pappa till skogen och var ute och gick en timme,
sen åkte jag hem till farmor och farfar och fikade lite,
när jag kom hem igen tog jag det lungt,
hade ju som sagt varit hemma idag :S
Sen ikväll var jag och mamma och handlade tre linnen till
mig på lindex =) Behövde det! och ville ha!
Sen så åkte vi till ica maxi och köpte glass,maränger, och cola!
Det är ju Vampire ikväll! :D <3
Sen så åt vi toast, göött :)
Imorrnn är det äntligen fredag! Fatta vad tiden går snabbt (?)
Det var ju nyss sommar lixom ? elr är det bara jag som
känner så ?
Och sen nästa vecka är det HÖSTLOOV!!!
JAAAA!!! :) ♥♥ Nu ska jag gå!
Puss!! //e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0