The last song <3

Hej !

Lite sen rubrik, men för någon söndag sen, såg jag the last song,
väldigt sorglig, men jätte bra!
Jag tror det är min nya favoritfilm!
Nu ser jag på The biggest loser sverige, inte så jätte bra, eller
jag tittar inte så mycket xD
Nu är också pappa här, och bella :)
Och vi äter bullar, ni har väl inte glömt bort att
det är bulldagen elr vad det heter idag ?
Ikväll har jag varit med Sofia på hennes ridning...............
som vanligt :D
Det gick bra för henne.
Nu har jag inget mer att skriva om :)
Puss!! //Emma

BÄST! <3


Kommentarer
Postat av: malak

jag vet den är skitg bra :):) mamma ska köpa den åt mig :D och de är ett fint par tycker du inte det ???:):) låten är så bra den heter when i lock at you :) den är är typ den bästa filmen jag någon sin har sätt :D:D BÄST I TÄST FAKTOR HAHA :D

2010-10-05 @ 19:58:47
URL: http://hhejj
Postat av: rayan

vist va den bra ?? men vad gör du



the last song ooooo my gad XD

2010-10-18 @ 15:33:28
URL: http://hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0