Hejsan :)

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering, men det är höstlov, och på höstlovet ska man hitta på en massa kul right?
Så jag har helt enkelt inte hunnit :(
Detta har jag gjort än sålänge på höstlovet:
Måndag: Kommer inte ihåg rikitgt :P  Tror jag var med Sofia, och vi bakade. Rulltårta. mumms.. Med chokladfyllning.

Tisdag: Var jag också med Sofia, vi hade Bella då så vi gick till Zoo market och jag köpte rosa bajspåsar :)
Soo sweet :D <3 Och sen så "hoppade" vi också, med Bella :)

Onsdag: Hade vi handboll! Jag spelar inte handboll utan det var handbollsturnering och vilka
klasser som ville fick anmäla sig. Sammanlagt kom vi trea. Inte så illa va? =)
Det var kul, men jag gjorde två mål, MEN det blev övertramp på båda! Jag suger verkligen :S

Tordsdag: Från onsdagen till Torsdagen sov jag över hos pappa, så vid tolv skjutsade han hem mig till mamma, för sen vid ett skulle jag och Robin till mormor och morfar, vi skulle ner på stan och käka. Och efter
det, åkte vi vidare till sporthuset och köpte varsin tröja till mig och Robin, tjocktröjor.
Min är fett snygg!! :D <3 

Idag: Så har Bella sovit hos oss (vår hund), hon har sovit i min säng hela natten!
Åhh vad mysigt det var :) <3
Idag ska jag på stan med Sofia och hennes mamma. Så då ska jag hitta något fint :) Sen ska vi antingen,
äta lunch eller fika.

Nu pratar jag med min älskling, Tove! <33333 Saknar henne ! (hon är på fårö).
Nej nu ska jag ta och lägga upp några bilder! :)


Jag och Bella :) <3


Bella idag, nyss :D


Antrax är inte glad :@ <3


Min nya tröja :) (lockade håret igår:D)


Och dagens outfit! <3

Mjukisbyxor: team sportia (I think)
Tröja: Vet inte
Tjocktröja: Sporthuset

Medaljen vi fick på handbollen snyggis <3 :D

Puss Love ya!! //emma

 


 


Kommentarer
Postat av: malak

jag var ju med dig på torsdag hahah <333333 XD hej då vi ses puss och kram

2010-10-29 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0