8 oktober 2010

Tjena!

Äntligen Fredag! ;) Skööönt...
Jag har varit så himla trött den här veckan!
Idag har vi haft musik, det var väl som vanligt, roligt.
Vår lärare har skrivit upp om vi har kommit försent någon gång till någon
lektion, så idag fick vi sitta kvar xD
Jag och typ alla andra tjejer hade 3  min men hon dubblade tiden!, men
några killar hade över en timme! :S
Hur lyckas dom lixom ?
Är ganska stolt faktiskt, det var inte så mycket (6min).

Ikväll: Ska Sofia sova här, vi har varit på Donken idag,
och käkat oss feta xD haha!
Sen så har vi varit och handlat godis, så då fick vi
lite mer fett på magen xD! haha...skojja bara! <3 ;)
Imorrn, ska jag på party! Hos en kompis.
Kulkul, men det är inte förens vid fem.
Sen på Söndag ska Vendela i min klass (Jamies ägare)
tävla med sin nya häst! (redan) så det ska vi
dra och se på. Kul! <3 :)

Puss!! //emma Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0