6 oktober 2010

HJÄÄÄÄLP!! Vad tiden går fort!
Man har ju knappt hunnit blinka förens det är vinter igen!
Och vad kallt det har blivit ute! Jag hade underställ på mig idag!
Det skulle inte förvåna mig om det börjar snöa snart xD
haha.....
längtar till sommaren :(
Jag har inte så mycket att skriva om på bloggen längre...typ samma
gamla vanliga:
Varit med sofia, vi har gjort läxor,
inget annat! :( Jag hittar inte på något!
Det kanske blir en "liten" bloggpaus (det vill säga lång :()
Men varje gång jag gör det, vill jag blogga och varje gång jag
inte har det, har jag ingen lust! xD
 

Idag i skolan har vi jobbat med film. Vi har fått drtt på några filmer,
som dom på kulturskolan har tagit med. Vi har blivit
utvalda att få göra egna filmer,
så då har Karl,Oskar,Vendela och jag blivit en grupp.
Och vi tänkte att vår skulle handla om en tjej som heter Sara,
och hon älskar hästar :)
Och sen så skulle hon då träffa en tjej som har en egen häst, och då tränar
dom inför en hopptävling som Sara ska ställa upp i.
I slutet får hon en häst iaf.
Så det blir nog bra, och så ska vi ta Vendelas nya häst:
Sherry Darling :) Den är sååå fin! Det är skimmeln.
Så då ska jag rida.

Men vi ses och hörs!  Puss /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0