Uggs :D ?

Hejsan alla glada! :)

Idag i skolan har vi fortsatt med våra filmer, faaaan vad kul det är asså!!!
Längtar till varje onsdag, och nästa onsdag ska vi spela in!
Pirrigt :S :)
Ida på matten har vi börjat få ha musik på lektionen, jag satt typ och sjöng hela tiden :)

Idag har jag varit på stan med mormor efter skolan, och fick ett par uggs (stavning?),
svarta. Jätte sköna! <3
Men dock inte dom vattentätaste :S
Aja...jag ska inte klaffsa :) ;)
Jag är på ett strålande humör, vet faktiskt inte riktigt varför, bra är det
iaf. :D xD :) ;) :P <3
Imorgon är det redan torsdag!! Skit!

I tisdags när jag red, hade jag Zolito för sista gången :(
och vi hoppade som sagt, OMG!! vad kul!!!! <3 <3
Vi hade stuts (hunder efter varann) och sen massa hinder till!
Kul vare iaf! :D
Och den 5 dec ska jag tävla igen, på Zolito, tänkte ställa upp en gång till,
med Sessan tänkte jag :) <3
Får se! Nu kommer bilder:


Ungefär såna har jag, fast med snören där bak :)


Gammal bild :) Malak och Rayan fixade mitt hår,
och sen fick jag vara "modell"


Jag när mamma hade lockat mitt hår, det blev inte så mycket,
för vår locktäng är så gammal nu, måste köpa ny :D


Jag för några dagar sen :S Bjuder!


Jag och Zollan <3


Hehe, liten.....ful bild på mig :)


Har jag gått på :)


Det är jag det ;)


www.hhjaartat.blogg.se :)

Puss!! :) //Emma


Kommentarer
Postat av: malak

visst är skorna sköna ???? XD <33333 hahhaaa jog kom i håg när vi gjorde modell på dig hahahhah bay bay

2010-11-12 @ 20:38:21
URL: http://hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0