Stallet,

Hej!! :)

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja inlägget,
men efter skolan åkte jag och Vendela till stallet, Amanda skulle ha utvecklingssamtal,
och då fick jag ta Lisa.
Det gick bra, vi red i skogen, när vi skulle börja galoppera,
blev Lisa typ tokig, och sparka bakut xD hihi :)
Annars gick det bra.
Sen hade hon bråttom hem, Vendela asså för hon skulle
ha innebandyträning. Så vi fick lite bråttom.
Men åhh så skönt att det är Fredag imorgon!! :D
Men jag ska ta Cherry imorgon. Så då blir det stallet igen ;)
Nu ska jag se på vampire diaries! :D <3
Puss!! //emma



Kommentarer
Postat av: rayan

vad fina skor XD

2010-11-13 @ 16:39:50
Postat av: Emma

Tack :)

2010-11-20 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0