Sherry Darling <3

Hej!

Hur mår ni? Jag mår bra, har inte gjort något speciellt dom här dagarna,
Eller jo, i Onsdags så följde jag med Vendela och Amanda till stallet, eftersom jag ska ta hästarna
på fredagarna ist.
Så då fick jag rida också, och det gick bra tror jag :D
Det var första gången jag red Sherry. Hon var jätte duktig.
I skolan på onsdagar också jobbar vi just nu med att göra egna filmer!
Vi ska få spela in på riktigt och vi kommer få videos med dom filmerna vi gjort,
Sen så har dom också delat upp klassen i grupper, och då blev jag med Vendela, Oskar och Karl,
Och dom som bestämmer allt valde min historia! Och den handlar om hästar, of course ;)
Och då ska jag vara huvudpersonen, Sara och rida för fullt och jag är med i varenda scen så
jag måste komma ihåg mycket repliker xD
Vendela som spelar Elin, rider lite grann :)
Och Oskar som är regissör, regisserar hur vi ska göra o.s.v
Och till sist Karl som är kameraman! :D
Kommer blir super! Och det är såååå roligt!!!! :) <3

Igår (fredag) så var jag vid stallet, med Amanda och vi red ut! Det gick skiiiiiit bra!! :) <3
Efter det hade jag jävligt bråttom hem, för senare på kvällen skulle jag till min farmor
för hon fyllde år. Vi var vid mina kusiner.
Det var roligt det me! :D Vi kom väl hem vid halv elva elva kanske?
Bella är här också, hon fick stanna inatt :) <3
Och idag ska jag till stallet med Sofia för vi ska skriva upp oss i hästtävling!!! <3
Det kommer bli toppen! Den 5 december! <3

Nu ska jag gå! Ni får lite bilder sen!!
See ya! Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0