Morgoninlägg! :D

Hejsan alla morgonglada! :D
Eller klockan kanske är ganska mycket nu? Iaf så slutar
vi tre idag :S *suck* vår längsta dag...... vad mer kan jag säga om den?
Joo..attt den suger! :D
fast nu ska jag inte sitta och skriva hur dålig min dag kommer bli,
tvärtom, igår var det skit roligt! Iaf på idrotten xD
Haha ! Vi körde fotboll, och det andra laget, va helt inne på att dom skulle vinna,
och vilka vann? Jo vi,
och sen så gjorde jag tunnel på Joel xD haha!!! :) <3
Han börja gapflabba =) <3
Och ikväll är det ridning, vi har hoppning då, jag har Zolito <3 :D
Inte imorgon utan nästa onsdag ska vi börja spela in våra filmer!! :O
Fan vad kul! Men jag är huvudpersonen, och jag ska vara med i
varenda scen, så jag har mycket repliker.......
kommer aldrig kunna det! :S
Nej nu är klockan 7! Måste gå! :)
Pusspuss!! Ni får några bilder i repris!:


Jag sommaren 2009 :)
Fatta vad jag saknar sommaren! :( miss!! <3


Jag med Rinja! <333



Jag och Sofia på stavgard! <33


Favoritbild! <3 Jamie, vila i frid! <3

Nu måste jag gå! Ps: Några bilder kanske inte var i repris xD
Puss!ha en bra skoldag! //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0