Lördag :)

Hejsan bloggen! :)

ÅH vad skönt det är att det är lördag! :D Kom jue hem från Vendela kvart över elva igår,
så jag är ganska trött idag, sov bara typ till 10?
Det var skönt iaf, Nyss åkte syrran och hennes barn och kille härifrån,
dom hälsade på mig och Robin (mamma jobbar)
Och sen ikväll ska både Sofia och Bella sova här (Kanske Sofia).
Fick en liten komentar från Agnes igår tror jag det var:
Hon skrev att hon ville se mitt ny renoverade rum, att jag skulle ta bilder och
lägga ut, och
svar:
Det ska jag göra så fort jag hinner ;) <3

Sitter och tittar på Wendy Woo med Brenda Song nu :) En liten disney film xD


Haha :D


Brenda Song :)


Jag idag :)


Lite "dekorationer" Armbanden-Köpta på en typ loppis i Italien
Halsbandet-Fick jag från en tidning xD



Har lite småkul :P <3

Pussar!! //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0