KLACKSKOR!!! (VILL HAAAA!!!)

Hejsan!!! :D

Nu har jag och Sofia kommit hem från Vendela, Vendela plattade Sofias
hår och sminkade henne och Amanda lockade mitt hår och sminkade mig :)
Blev jätte fint!! <3
Vi har haft jätte roligt. Åt marängsviss där också!! :)

Asså Amanda hade ett par SKITsnygga klackskor! Och nu vill jag också haaa ha haaaaa!!! :(



Snygga!! :(


Jag just nu :D


Hehe :)



Vad är snyggast? Rakt eller...


Lockigt? :) Själv föredrar jag nog till rakt :)



Är lite beroende av att ta kort på mina ögon (a) xD


Dagens outfit:

Jeans-Kappahl
Linne- Lindex
Sjal-Lindex


Pussar och sussa gött! :D <3




Kommentarer
Postat av: malak

hej vad fin du var med ditt hår det var fett snyggt och amandas skor eller om det var det, jag håller med de var ju bara för fina men hej då vi ses

2010-11-23 @ 20:41:52
Postat av: Emma

Nej det där var inte Amandas skor,

det där var några jag hittade på google,

Amandas var typ bruna med vit klack på!

Hejdå!

2010-11-25 @ 15:16:51
Postat av: malak

okej nu fattar jag med jag håller med de var snygga. XD du vi måste va någon gång det var länge sedan skoja hahah men det vore roligt om vi kunde det det då puss puss

2010-11-25 @ 16:30:09
Postat av: kimberly johansson

graatis designer; http://kjjohansson.blogg.se/2011/march/haha-omg-var-rea.html#comment

2011-03-28 @ 16:47:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Lisa ~ Mode & Vardag ~

Kör på lockar!

2011-04-18 @ 08:27:45
URL: http://lisaablom.blogg.se/
Postat av: Vanda

Var har hon köpt dem? :)

2012-04-21 @ 09:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0