It´s Snowing!!! :D

Vaknade av:
-EMMA!! Det har snöat för fullt inatt det är helt vitt ute!
Och gissa om de var? :O
JÄtte fint! <3
Imorgon är vi lediga, jipppppi!! :D
Men idag på språket, var andra halvan som inte går på min skola,
lediga idag ist, så det var tomt :)
Nästan iaf ;)
Sen hade vi engelska glosor idag, gick väl bra i think  <3
Skulle egentligen tatt hästarna idag, men det fick Vendela och Amanda göra! :)
Det var ganska skönt, har varit så trött i veckan! :S
Not good,,.... (suger på engelska).

I slutet hade vi idrott, hinderbana, det som är så jobbigt, håller
ingen med mig? !?! :O

I måndag var det kundens dag typ på Ica Maxi, då kostade lösvikt
30 kr i kg!!!
Så mamma köpte ett kilo ungeffär,,
som vi ska ha till ikväll, Vanmpire!!! <3
JÄvligt spännande nu!!! :O :O :O
Nu får ni bilder,


Ifrån Spanskafösntret :)


Utanför mig xD


Cyklar ;)


På spanskan spelade vi spel kul! :)


Våran spanskagrupp idag :) <3


JAG VET!! Skit ful bild! :S Men gårddagens outfit!


Fjortisnumberone.se?

Puss!! :) //Emma Ps: Det var inte längesedan jag lag upp bilder med
snö på, känns det som iaf!! ;)
SE yaa!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0