Filmning idag!

Hello sweeties! (stavning?) ♥

Idag, vet ni vad jag har gjort ? joo....
Idag har vi filmat in våra filmer, och det gick super!!!! <3333
Det var skit kul! Dagen elr morgonen började med att jag vaknade vid 4? :S
på morgonen, sen steg jag upp vid 6 och fixade iordning mig och det jag
skulle ha med mig. Sen vid tjugo i 8 cyklade jag till Vendela.
Där lockade dom håret på mig och sminkade mig jääätte fint!! <33
Sen cyklade vi till stallet och där var Karl och Oskar och Anna-Karin (hon som hjälpte
oss med allt).
Och då började vi sadla och tränsa Cherry, sen filmade vi!
Och jag hoppa ett hinder på typ 65 cm? Och det gick bra :D
Sen åkte vi till skolan, det tog typ 2 timmar att spela in allt
i stallet. Och vid skolan åt vi, och jag hade med min hund,
och då fick en kärring damp på mig för att jag hade med hunden,
jag skulle lixom prata med Sofia och fråga om hon kunde hålla Bella,
medans jag åt, och då stog jag i trappuppgången,
och hon kom uppifrån och ba:
- hon: Du får inte ha hund här, det kan vara vissa som är allergiker,
- Jag: Okej, jag ska bara prata klart med henne och tittade på Sofia som kommit
hon: Vadå? Så ni ska ha en diskution här eller? AA men då är det bara att gå ut
och binda hunden och gå tillbaka till henne och prata klart?
jag: Ehh? Nej, jag ska prata klart med Sofia,
hon: AA men då tar jag hunden!
J*vla kärring!!! :S
- jag: Nej det gör du inte alls
Sen gick hon och Sofia ropade efter henne:
- Låt henne va,
Haha! :D
F*n vad jag hatar folk som binder hundar tex. utanför mataffärer när det regnar
eller något, okej det gjorde inte det, men vi var på en skola som det går ca 800 elever
på? Vem som helst kan sno henne, och jag lämnar inte
en liten valp på 17 veckor ensam? Vem mer än jag fattar det?!
Sen när jag hade fått tag i Karl som höll henne kunde jag äntligen äta
den äckliga fisken i skolan :S
Alla i skolan kom till Bella och var på henne haha! :D ¨
Stackarn,... xD <33
Jag bara sa såhär till karl:
jag: Kan jag få MIN hund nu?
Han: Nej, det är MIN hund ?!
fyfaan ^^
Sen så åkte vi till Sofias och filmade, sen vidare till Oskars mormor och till sist
vid Siesta! PUUHH!

Nu får ni NÅGRA bilder :) :


Haha :D Bjuder, Lockorna har gått ut :(


:D


Den bästa bilden :D <3


Tycker jag :)

Puss!! //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0