:)

Hejsan! :D

Idag har jag varit med lite kompisar, och varit och handlat lite smått och gott vid
500 sorters godis! :)
Gissa vem som nästan åt upp allt på kvällen?
Jo....det var såhär:  jag och Sofia hittade en liten kattunge när vi var ute och gick med Bella,
så då släppte vi in Bella och gullade lite med katten ute,
när vi kommer in igen, ser vi Bella stå i sängen och tugga på något, och såklart
var det mitt godis ^^  Glupske j*vel :D <3
Min kusse är här ikväll också, Victor, ska sova här, Bella och Sofia också :D <3
Pappa är sjuk så han orkar inte gå ut med hunden, då var det lika bra att vi tog henne.
Orkar inte skriva mer, ska väl snart gå och lägga oss ?
Imorrn får vi se vad jag ska göra,
Hörs! :) Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0