svettig !?

Hej!
Nu ikväll är det strålande väder, Robin är på
bio och ser "komissare späck" (stavning ?)
Jag och mamma frå en liten kväll tsm själva, fast mamma städar mest xD
Men iaf så när jag red gick det bra, men
Lisa är så himla tjock så idag blev det myyyycket
galopp och skänkelvikningar, men
skänkelvikningarna blev inge bra p.g.a att hon är stel och otränad.
Men hon blev SVETTIG!!!
Ni ska se bilderna sen asså !
Shit jag har fått henne lite lite svettig ibland under sadeljorden
men nu lixom på halsen och överallt nästan
seriöst, det var överallt det var av sadeln och av tränset, aja
ska inte bara prata om hur svettig hon var, haha!
Imorrn kommer Sofia hem, hon har varit hos sin mormor,
men jag ska fråga henne om hon vill va på lördag.
Nu får ni bild på svettiga Lisa! haha:




haha..Efter sadeln^^



hmm...hehe!!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0