Svar: :)

Fråga:

hej igen!
måste bara säga att din makeup var jätte fin!
skulle inte du kunna visa hur man sminkar sig så bra asså att du tar bild på sminket du använder och sedan tar bild när du sminkar dig?
vore kul det!
sen att du skriver hur man ska göra såklart! :)
pusssss o krammmmm <333

Svar: Javisst kan jag de! :)
Bra förslag!
Jag ska säga redan nu, när jag sminkar mig, tar jag inte jätte
mycket utan jag har lixom bara ett litet lager!
Tack så mycket för att du komneterar!
Pussss!! //emma


Kommentarer
Postat av: amanda (:

såklart att jag tänker kommentera!

jag älskar ju din bogg och läser den varje dag! :)

du äggggger!

kan inte du filma också när du rider ? :D

det skulle med vara otroligt roligt att se ! jag kan gissa att du rider jättemega bra!

aja jag tänker fortsätta att kommentera mycketmycket!!!!

pussss!<333

2010-06-19 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0