Saknad! <3 :´(

Nu är det såhär........
Chattade med Vendela och vet ni vad som har hänt !?
Det är något SSÅÅÅÅ fruktansvärt!
Jamie är död!
När dom kom till hagen stack det typ ut ben ur benet,
åhh vad sorgligt, kan inte prata om det,
men hon hade iaf brutit benet,
och så hade dom ringt veterinären och en timme efter kom dom
och avled henne.
så jag har gråtit nästan hela dagen,
för när vendela blev trampad och jag tog hand
om Jamie, var hon världens finaste och underbaraste häst,
!
Det har jag inte märkt förut, för jag har ju bara ridit henne någon gång innan,
men nu var det en helt annan sak!<3
Hon var så fin, och jag saknar henne, och stackars Vendela
mest! :(
Så förbannat fruktansvärt! <3 :´(



Underbara häst, R.I.P!



Minnen <3

Puss //Från en sorgsen Emma :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0