Komentar! :

ojj, filmen låter spännande tycker jag! ;)
kan inta du berätta om hon vinner tävlinngen eller om det äns gick bra för henne för jag kommer antagligen inte se den eller kanske någon gång men inte än så det gör liksom inte något att jag vet vad dom hände under tävlingen puss älskar din blogg den är BÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!<333

Svar: Den var jätte bra!
Okej jag kan övslöja det, hon kommer två och det går jätte
bra för hon ligger typ sist först xD
Hon är jätte duktig!
Tack så mycket sweetie pie! <3 :)


Idag har jag varit på kneippbyn, och det var nickelodion dagen,
så då kom Alice (från idol) och Rabih och
Eddie, Pernilla Whalgren, Velvet, Linda Bengtzing, Darin,
Love stone och Play, det kanske var någon till
skit it:)
Och jag fick nästan allas autografer och sen blev jag fotad
MED ALICE!!!!! :)
<3
Men bilderna kommer nog längre fram.
Nu ska vi iaf bo i husvagnen till på fredag!
Och vi tog med datorn ändå :D!
haha <3

Puss //Emma

Hörs kanske imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: amanda (:

ååh, vad roligt att vara på nickelodion dgan jag ville men jag fick inte åka dit för mina päron :(

men hade jag åkt dit när du var där så hade jag mycketmycketmycket helldre ha din autograf än ALLA kändisarna som va där, för du är en "Kändis" i mina ögon emma!!!!!!!!!!<3333

DU ÄR MIN IDOL 4 LIFE!!!!!!!!!!!!!!<33333333

2010-07-18 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0