Komentar! :

åh, vilken äcklig firre ;)
men fjärilarär så fina tycker jag tycker inte du också det emma? :)
vad handlar den filmen om då? :)
kramis <33

Svar: Håller med :) Den var inte precis fräsch

Jo dom är jätte fina! Och den där fjärilen
försökte jag fånga i handen och den tyckte det var typ
kul för den flög precis när jag höll på att ta den,
så den landa en gång precis FRAMFÖR mina fötter
och när jag skulle ta den flög den xD
Så höll den på några gånger :D
Till slut tröttnade jag! <3

Klara filmen handlar om en tjej och hennes föräldrar
skiljer sig och bråkar hela tiden.
På det nya stället hon kommer till
trivs hon inte så bra, men sen träffar hon
killen Jonte som inte är alls poppis.
Och en dag hittar hon en häst som heter Star ute i
skogen.
Och ingen gillar den där hästen.
Men det gör Klara. Så då ställer hon upp i en galopptävling,
men hon kan inte ens rida och det kan
alla i hennes klass (tjejer)
så då säger hon det till alla att hon kan rida.
Men hon får hjälp att träna inför tävlingen
av Jonte.

Ja..jag ör ganska dålig på att förklara!
Men men...

Puss //Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

halloj där!:)

Det är min häst som heter Titan (han är btw en storhäst;p)

Tack föresten!:D

2010-07-17 @ 18:06:50
URL: http://emmatraning.blogg.se/
Postat av: amanda (:

ojj, filmen låter spännande tycker jag! ;)

kan inta du berätta om hon vinner tävlinngen eller om det äns gick bra för henne för jag kommer antagligen inte se den eller kanske någon gång men inte än så det gör liksom inte något att jag vet vad dom hände under tävlingen puss älskar din blogg den är BÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!<333

2010-07-18 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0