Bilder från travet!:

Godmorgon!

Nu tänkte jag att ni skulle få bilder från Travet!:)



Repris bild :D <3 Jag och Lady Lee <3


Nån söt häst! <3

Ni kom ju ihåg va att jag fick gå in till stallet,
för vi känner en kille där som hade med två hästar i
tävlingen, så då fick vi gå in bakom stallen :D


Prinsen <3
Prinsen och Lady Lee är hans hästar! :) <3


Lady Lee <3


NAAAW! gullig va ?


Numer 9! <3


Numer 10 <3


Jockey 8 <3


Jockey 7 <3


Jockey <3

När dom körde ett race alla som red jockey,
då plötsligt kom den här hästen
i full galopp (det skulle vara trav),
Den ville tydligen inte det :D :P


Prinsen, som tyvärr kom sist :( Men
en sötis! :) <3


Numer 1 <3 Titta tungan <3 Looove :D


Här kommer alla! ;)


Numer 7 <3
Den här hästen var otroligt fin tyckte jag! <3 :)



Någon glad vinnare :D


Lady Lee <3



Lady Lee! <3 go go! :)


Lady Lee när hon vunnit! <3


Grattis! :) <3

När det var lite "minipaus" efter varje lopp
kom denna sötnos! :

Haha, vad söt!! <3


<3


Söt ! <3

Det var alla bilder! :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0