Teneriffa here i come ! :D

YES box ! På lördag gäller det ! :) Teneriffa ! <3  Fast f**n vad jag kommer sakna ALLA !
Hemskt faktiskt...Två veckor och två dagar ska jag vara borta, så det kommer bli paus här på bloggen .
Igår var jag och Sofia och såg på den nya Harry Potter och dödsrelikerna ! SKIT bra !! <3
Ett filmtips ! :D Det kom en orm skit snabbt på skärmen en gång i filmen, och Sofia bara skrek !
Haha :P Fiii feen :) <3 Men den var riktigt bra faktiskt, är inte så förtjust i Harry Potter annars..
Pappa har precis lämnat av Bella här, så hon ligger här bredvid mig :) <3
Kommer sakna henne.....sj...SJUKT mycket !!! :O :( <33333 Och Tove <333

Om vi ska börja prata om skolan så, har vi prov imorgon :( ÅHH Vad tråkigt !!! :( Om länder !
Så trött på det ! xD :(


YEEE !! :D <3

Puss !! //Emma <3


Kommentarer
Postat av: Sofia<33

Hihihihi<33

2010-12-29 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0