Sjuk ^^

Hej!

Som jag trodde, skulle jag bli hemma idag, har feber (tror jag), men det borde jag
ha, för när jag får feber, är antingen iskall eller skit varm, precis så är det nu,
och sen samma sak jag mumlar bara när jag har feber, asså det blir bara så,
samma sak är det nu, kan bara inte göra något åt det ! :S
Frustrerande !? ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sen har jag värk i magen (för att jag inte ätit något tror jag) och huvudvärk och ont i halsen
STRÅLANDE^^
Kan glädja mig av att det är Vampire Diaries ikväll :) Lite mys.
Och när det är tävling och allt på lördag ^^ Asså jag MÅSTE bli frisk!
Sofia ska också vara med, och då blir det ju lite kul, eftersom vi kan oroa oss tsm,
eftersom inte Agnes ska vara med :(
Hon som är så duktig :( :) <333 Hon ska ha dansavslutning...Just den dan.
Men aja,,,vi får väl se hur det blir, mamma tror jag ska vara hemma imorgon också,
men jag känner mig faktiskt bättre..nu, Seriöst !

Asså måste bara berätta lite till från Tisdags när jag red Sessan <3
Kan bara inte tjata nog om hur duktig hon är  !!! :O :O :O <333
Fick en liten komentar från min ridlärare i slutet av lektionen:
-Jätte fint ridet idag, Emma, en fin häst !
GASH! Vad glad jag blev ! :) Hon gick verkligen strålande, men det kändes inte så,
okej det där lät konstigt, nej men jag hade ju ridit Rosete innan och hon är en
sån stor häst med långa steg, sen plötsligt sitter jag på Sessan som är en liten häst,
fatta vilken liten trav hon hade xD
Samma sak i galoppen, shiit vilka små steg!! :D haha!! <3 <3
Kändes som jag skumpade som en..aa jag vet inte vad :D
Tydligen gjorde jag inte det.

Nu ska jag träna på min läxa, om Islam ^^ som jag har till imorrn, tråkigt med
prov! :S Sen ska vi ha ett stort prov (spanskan) på tisdag, och ha ett prov på allt
vi lärt oss, åhh! Kommer INTE klara det! ^^
 Nu orkar jag inte skriva mer!
Puss!! :) //Från en sjuk Emma  :(


Du och jag forever ♥


Molly ♥ Borta sen kanske 4 månader sen? Asså hon har rymt :`(


I ♥ YOU!


Jag och Lisa sommaren-09 ♥


Jag och Jamie ♥ Fan vad jag saknar dig R.I.P ♥


Jag och Rinja <3


Carmen ♥ Såld :`( Till Cornelia, hon som bodde på Gotland förut, vi var kompisar, och
red i samma ridgrupp gjorde vi också men sen flyttade hon till Nyköping typ och köpte med sig Tarmen (Carmen) :( :) ♥ Saknar henne !


Saknar dig älsklingen min ♥ Roseten vi vann tsm...


Jag och Rosete ♥Hästen jag har nu



Gina :`( Min FAVORIT av dom alla ♥ Såld för 2 år sen kanske?  Var verkligen VÄRLDENS underbaraste häst... Har hänt många gånger att hästar som är mina favoriter har dött eller blivit sålda :(
Om Sessan eller Zolito blir såld, slutar jag fan rida :(  ♥



Haha...typ första gången jag red henne :D <3 Nej kanske inte, men första gången jag red
ut med henne, underbara häst! ♥


I ♥ YOU MOST!!!


Luddan gör en alltid glad, hon är så j*vla söt och fin ♥



Mr.Butler, den FÖRSTA häst jag red ♥ Såld också, var verkligen min ALLRA STÖRSTA innnan Gina,
Ser ni att han är lik Carmen ? :)  ♥ Det var också en anledning jag gillade Carmen..för att hon var
så lik den första häst jag red! Jo Butler! HÄr skulle han vara med i hoppning tro ja.
Så fin <33

Till sist:


Jag och Bella, hon lyser upp hela min dag ! ♥

Ps: Ja nu fick ni ett lånt inlägg och många reprisbilder, blev ett ganska sorgligt inlägg,
tycker jag :( aja...Det var ganska skönt och se alla bilder på alla underbara hästar igen...behövdes nog :)
Pussar!! //Emma igen ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0