Ingen röst^^

Hejsan!

Börjat att tappa rösten ^^ Tror jag iaf, eller så är det bara för att jag har lite ont i halsen ännu, men den är hes och så.... Nu ska ni få höra från i lördags när det var hopptävling!!! :D xD:

Det började med att jag sov över hos Sofia på fredagen till lördagen, bara för mamma var på fest med jobbet. Då vara vi ganska så nervös när vi gick och la oss. Och jag vaknade lite på nätterna och så..annars gick det bra, sen gick vi upp vid halv 8 ungefär (skulle vara där 9.00) då gick vi ner och åt lite fil och flingor, inge mer vi var så nervösa :) Sen så fiksade vi allt och åkte till stallet, där anmälde vi oss och hjälpte till med banan.
Och i hela clear round klassen som det kallas var det 38 som skulle vara med och jag var nummer 34 så fick vänta ett tag ^^  För Sofia gick det sådär, säger hon, men det såg skit fint ut, men hon fick tyvärr ingen rosett, för först rev Rosete ett hinder lite med bakhoven, sen stannade hon vid ett vattenhinder, där typ alla hästar stannnade,
Sen senare när det var jag, hade hon smitit som fan på hindrerna, så på ramridningshindrena smet hon två gånger ^^
Sen när jag körde gick det bra, men jag kände att hon ville smita på sidan, men det gick skit bra ! :)
På sexans hinder (vattenhindret) så stannade hon, och jag blev så arg för det var lixom nästa sista hindret :( Men då skänklade jag och gav henne några smisk med spöt och då hade hon backat och hållt på innan, så då gick hon fram och hoppa stillastående och klarade det :D haha !!
Så då fick vi en rosett <33 Älskar henne :) <33

Nu ska jag gå, har ganska mycket just nu, därför jag inte hunnit blogga så mycket heller ^^^

Puss !! //Emma


Efter vår lilla runda, super glada båda två! :) haha <333


Kommentarer
Postat av: Sofia!<333

Du var super super duktig på hopptävlingen! Det såg as snyggt ut! Puss puss <333

2010-12-29 @ 14:46:01
Postat av: Emma

Tack så mycket <3

Det såg ju as snyggt ut för dig med!!!! <3 :O puss!!

2011-01-04 @ 16:53:04
URL: http://hhjaartat.blogg.se/
Postat av: Sofia!<333

Tack! :) <333 puss

2011-01-04 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0