Imorgon...

Kvart över sex, ska jag vara uppe ur sängen, och göra mig iordning inför resan ! :)
GUUD Börjar få resfeber haha xD <3 Kommer sakna alla så mycket :(
Haha låter som jag ska vara borta för alltid....men det känns faktiskt så just nu....:(
Gotland är verkligen världens bästa ö ! Man saknar den ALLTID och när man kommer hem...jaaa ni fattar inte hur underbart det känns alltså ! :O Iaf för mig....:)
När jag kom hem, låg min kamera färdig laddad, men den paja ! För den här grejen som åker in och ut som tar själva bilderna.....linsen typ, hade blivit helt j*vla sne ! Så tryckte jag tillbaks den, och då kunde man ta kort , men det var helt suddigt....TOOOOOPPEN ^^ Fast den sög ändå...haha ^^
Ikväll vid sju tiden kommer mormor och morfar och hämtar väskorna, så måsta packa klart det sista ännu.
Detta kommer nog bli det sista inlägg innan jag åker, men ska försöka hitta datorer där nere helt enkelt :D
Annars får ni ha det tråkigt :P <3 Fick ett litet kuvert av Tove (bästis) som jag skulle öppna antingen på båten eller flyget, gullig ^^ Är såååå nyfiken på vad det kan vara :) <3333
Har lite bråttom nu, farmor och farfar kommer om en kvart hit och ska ge oss lite presenter innan vi åker :)
Och sen som sagt måste jag packa klart !
Puss puuss, och ha en UNDERBAR jul och nyår !!!
Puss Lova yaaa !! //Emma ♥




Från mig !! :) <33

Ps: Klippte mig idag, elr klippte bara luggen kortare :) hihi

Puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0