Davy on the road again! :) <3

Tjena ! :)

Ikväll har jag ridit :) Vi hoppa. Skulle iaf ha Rosete, och fick hoppa ett hinder med henne, men Åsa (ridläraren) sa att jag och en annan tjej skulle byta eftersom hon trodde Rosete passade henne bättre^^ Eftersom Davy är ganska skumpig och så.. men jag tror dte gick ganska bra, han hoppar bara en meter högre än vad han behöver :D haha !  Seriöst ! det är typ 20 cm högre än vad man behöver, man bara flyyyger över :) haha ! <333
Nästa gång ska jag välja Sessan eller Skelleton, den prickiga ;) <3 Trrroor Sessan, har inte ridit Skelleton förut :(
Mitt i alltet ska jag bara säga att jag har en sån förbannad sockerbrist ^^ haha !! :)
Är såååå sugen på choklad.....*ser ut som Homer när han blir suktad av munkar* hehe :D


Jag just nu :D <3

Hörs imorgon! Ps: JUSTE! Gjorde spanska provet idag, tror det gick ganska bra faktiskt! :)
Puss!! //Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0