3 December ! (!!!)

Tänk att det redan är 3:e december ! Var det inte nyss sommar ? Iaf, stannar jag hemma idag också, ska kanske sova hemma hos Sofia ikväll eftersom hon också ska vara med i tävlingen imorgon, och mamma ska på fest mitt i natten ^^ så kan inte få skjuts av henne imorgon till tävlingen. Men eftersom Sofia ska dit med sin mamma så...
Men det känns som lite skolkning, men jag kanske ska sova hemma och gå hem till dom imorgonbitti.
Har tråkigt :( ..... Fast sen kommer pappa med Bella igen, så jag får mer sällskap :)
Börjar bli lite pirrig :D <3

Rihanna och Eminem-Love the way you lie ♥

Vilken tycker ni är bäst ? Den:    ↑

Eller: ↓

 

Själv tycker jag med Eminem, Rihanna låter inte alls lika bra på den andra ^^ Och jag gillar inte texten så mycket, men det är min åsikt :)

Puss!! PS: Önska mig lycka till <333 //emma


Kommentarer
Postat av: Sofia<33

Jag tycker nog den första men Eminem. =D Puss puss

2010-12-29 @ 14:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0