Regnbågens alla färger!! :)

Hejsan!

I helgen har jag ridit western igen xD Och sofia och hennes mamma var me.
När vi väl var där, ick jag en liten plutt häst!
guuud, mullen var så liiiiten!! :) naw!
Idag har det varit ett varierat väder :S
asså det har varit strålande sol men ändå har det spöregnat :S
Så det blev värsta fina regnbågen!!!
Jag har aldrig i hela mitt liv sett något så vackert!
Den var såååå klar!! :P
Imorrn ska jag ha språk för första gången!!
Jag har spanska. Och sen har vi skolfoto!
Gosch! MÅSTE bli fin i år! :(
Blir aldrig det annars, har blivit nöjd en gång!
Aja....syns!
Hugs!! //emma


Såhär såg det nästan ut!
Förutom ängen och det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0