Kul idag! :D

Hej bloggen!

Idag var det då andra dagen i skolan, och den var rolig och lite tråkig xD
Men iaf, så har det regnat som as här! Hur har det varit vid er?
Men då fick vi vara inne en rast, och jag,casper,hampus,tove,elvira och några andra var inne. Så målade hampus, Casper i ansiktet mustach och lite sånt xDoch sen så kom hampus.m in (en annan hampus) i klassrummet.
och han hämtade ett glas vatten. Då kastade den andra hampus en
tygboll typ och prickade rätt på hampus.ms glass så allt spilldes ut!
haha, det såg fett roligt ut och alla ba:
hahahha!! och : OHHHH!!! :)
Sen så när jag,tove och sofia skulle gå ner till "fröken rummet"
så var hampus.i ocg casper ute i korridoren och höll på med en boll
då kom den till mig och jag "råkade" skjuta lite hårt så den bara flög på väggen.
och 6bs lärare ba: ni får inte skjuta boll inne xD
hehe.....
Efter skolan var jag med Sofia och vi gjorde inget speciellt,
följde bara med hennes familj till ica maxi.
Sen gick jag hem och då åkte mamma och jag till ica maxi.
Och på vägen hem åkte vi förbi Rävhagen, och Zolito har kommit tillbaka!!! :D
Han fick lite längre "sommarlov" för han är så populär.
Så äntligen! <3
Vad jag har saknat honom, min lilla älskling. och imorrn ska jag
inte till lisa för hon ska vaccineras.
Men mamma ska bort på kvällen så jag och robin ska cykla ner till
mc.donalds och äta.
mumms....


hhjaartat <3 :)



Fick min julia tidninge idag ;) <3
Och en eyeliner!

Bilder från sommarlovet:


Jag hade faktiskt lösnaglar i sommar!
Det ¨är mycket snyggare tycker jag! <3


Vårt och Robins och hans kompis tält! <3
haha...se vårt pluttält gemfört med deras xD


Jag och Sofia :)

Och Luddan från stallet där Lisa står <3
Vet inte riktigt vrf jag tog denna bild på bloggen, eller jo det vet jag!
Hon är så underbart söt! <3

Hugs!! //emma


Kommentarer
Postat av: Freja

Fiina Luddan :( <3

2010-08-31 @ 17:20:17
Postat av: Emma

Ja visst är hon fin?

Du får spara bilden! <3 Jag vet vad som hänt!

2010-09-06 @ 08:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0