Idag ska jag hitta på något kul!!!!

Japp, de ska jag se till!
Det är SISTA dagen på lovet! :`(
Imorrn är the school !!! URK!
Nej men saknar lite, bara liiiiite! :)
Var med Sofia igår och jag fick ont i magen
hela tiden och var tvungen att gå på toa hela tiden!
Asså de var inge vanligt ont i magen utan
jag var kräkfärdig och allt!
När dpm väl skulle äta gick jag hem. Men jag var knäsvag och allt,
jag hade så fucking ont!!!!
Så jag ringde robin och han fick komma och hämta mig
på cykel.
Jag blir lixom skakig i kroppen för min pappa
är diabetiker, så då "ärvde" jag väl lite av honom xD
aja...men när jag kom hem attackerar mamma
 mig med ett glas mjölk (det går över när man dricker och äter)
och så åt jag pizza så då blev jag genast bättre :)
Hoppas ni har haft ett bra sommarlov!
Puss!!

Fredagens outfit! :D


Dagens outfit!


Söta va ? <3


Sötis! <3
OCH!....


min favorit av dom alla!!! <3

Hugs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0