Hello!

Hej!

Lyssnar på Waka Waka! med Shakira! skit bra! <3
Igår red jag och mamma och en som heter Liljan som vi känner ute i
tingstäde.
F-A-N vad kul det var! Det var lixom vestern.
Så det var lite svårt med tyglarna, det skulle lixom vara kors och allt ?
Men iaf hon som ägde allt tyckte vi var väldigt trevliga
och vi tyckte hon var trevlig också, så jag fick lixom göra lite "extra" saker.
I slutet fick jag stå på hästen och sen satt hon framme
i sadeln så satt jag bakom och så galopperade vi!
Inte när jag stod upp utan när jag satt bak.
Guuud vad roligt det var! :D
Mamma tyckte också det, det var värt varenda liten krona säger hon :D !

Idag: har jag varit med Tove och Malak hemma hos Tove.
Vi spelade kort,drack te,gick och handlade, och dansade!
Sen fick jag och Malak cykla hem och jag skulle ju direkt
till stallet xD
haha, Vendela skulle följa med.
Så vi red ut. så gick hon bredvid.
Och sen så kom vi till ett fält då sa vendela att ja skulle skritta ända bort
och galoppera tillbaks och det sa jag nej till för Lisa,
var väldigt sugen på att gå hem, hon hade slängt av mig tidigare^^
Men jag hade landat på fötter :P
Iaf så sa jag gör det du. och hon gjorde det.
det var bara det att lisa slängde av henne och galoppera hem^^
Eller vi visste ju inte vad hon skulle göra, så vi sprang ju som dårar efter
och tyglarna! jo dom hängde framför och lisa fastnade i dom,
men lyckades komma loss.
Sen kom hon till vägen och tydligen hade en kvinna tagit fast lisa :D
Som tur va!
Jag ba:
Det är vår häst!
Hon:
jaha!
jag: tack så jätte jätte jätte mycket
hon: varsågod :D
haha...aja inte så kul egentligen var livrädd :O


Jag och Lily (inte idag)


Lisa! <3 (inte idag)


Kattunge <3


Jag idag hos tove!
Jag lovar jag är grym på piano! :D haha skojja,
suger, men Tove är grym!


Jag och en super-duper söt hund som var
på gården (i tingstäde) super-duper snäll! <3



Sen fanns det också två katter, jag lockade på båda och båda
kom springande men den här kissen la sig i mitt knä frivilligt!
Så J**la gullig!! <3


Jag! :D
haha fett coolt va ?!

Puss och gonatt!  //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0