Heeeeej!

Hejsan alla söta!

Goooosch! vad längesen jag skrev! Förlåt, har bara inte haft tid :(
Vet ni !? Häromdagen, var mamma jag och pappa på travet och jag vann 250 spänn!!!!!!! :D xD
Shiiit, vad jag äger!!! :D :)
Inatt har jag och Sofia sovit i tält, var uppe till typ 2 !? :)
Det var fett mysigt! <3 Hade aldrig gjort det förr ^^Så vi kanske ska sova i natt också ;)
Snart börjar skolan, vad läskigt , det var ju nyss 1 måndag till skolan lixom ?
aja...man får kämpa!! :P
Naj nu ska jag nog ta och lägga upp ett litet klipp när jag hoppar med Lisa,
ett 60 eller 70 hinder, håller på att ramla av :S xD
Och så är min mobil HELT cp!!! Skärmen hackar och håller på,
måste lämna in den ^^ bajjs också!!!!


Original Video - More videos at TinyPic

Jag vet att det är skiiiiit dålig kvalite! Och dåligt bild,
men jag vet faktiskt inte hur man laddare upp på annat sätt!! :(
aja...det blev något iaf ?

Puss Ha det nu bra! :) //emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0