Jamie och Lisa!<33

Hejsan Svejsan!

Ja idag gick jag upp 7 och skulle rida med Vendela. Vid 9 skulle vi träffas hemma hos henne men jag och hon blev klara lite snabbare så jag åkte hem till henne typ halv 9.
Vi cyklade till stallet med varsin macka och varsin vattenflaska. När vi var framme tog vi in hästarna och gjorde dom iordning. Sen red vi i en skog, jag kommer inte ihåg vad den heter :S,
Men först ville Vendela bara ta en väg som var lite annorlunda och som hon inte hade ridit så vi red vilse! xD
Vi red typ 1 timme och visste inte vad vi var ! :D Men tillslut kom vi till ett annat stall där vi frågade och en tjej kom ut och sa var vi skulle rida. Och vi kom rätt!
När vi kom rätt började vi galoppera och så skulle Vendela svänga åt höger men det gick för fort och hon red Jamie och Jamie vägrade så hon ramlade av.....men det gick bra så hon sa att hon ville ha Lisa ist (jag hade Lisa). Och det gick bra men efter en stund galopperade vi på en liten stig och så kom det fram en vattenpöl på marken och Lisa blev rädd och slängde av Vendela igen.....
Fast det gick också rätt bra xD! Hon fortsatte att ha Lisa och så satte hon upp och piskade till Lisa på baken : (hon beövde inte det egentligen) och då blev Lisa rädd och sparkade bakut så Vendela hamnade på Lisas hals och ramlade av igen......... Fast då ville hon ha Jamie så det fick hon. Men innan jag satte mig upp på Lisa pratade jag lugnt med henne (Hon brukar inte stå still när man sitter upp) och då stod hon still!! :)<333
Vid 12 skulle hovslagaren komma och typ slipa Lisas och Jamies hovar så vi fick skynda oss i slutet.
Men vi hann och sen satte vi oss på höloftet och åt. Mysigt, mysigt

Så det var faktiskt en liten dramatisk dag för mig. Hur har ni haft det?
Men det var såååå kul!<333:


Söta Jamie när jag red henne!<333


Det finns lite hundar och ktter i stallet också! Det här är Lily! <333


Jag lekte lite med Lily ni ser kanske pinnen i luften och Lily som ska fånga den?<33

En lite kisse också som heter Sune fast som egentligen är en tjej! xD!

Lisa min lilla älskling! <33 (Bakom kanske ni ser ett par ben, det är hovslagaren:D)


Sötis<3333!!!!<3333333333


Jag och Lisa! <33


I hagen! :)

Jag fick ingen bild på ALLA katter och den andra hunden menmen....

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: CLIP

Vad mysigt att rida!

2010-04-08 @ 18:27:22
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: CLIP

och vilka söta bilder:)

2010-04-08 @ 21:55:26
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: CLIP

Nejmen tack!



Vad mysigt att sitta och äta på ett höloft, det har jag aldrig gjort faktiskt:)

2010-04-09 @ 10:39:36
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: CLIP

Skulle gärna! Problemet är, att jag vet inte var det finns ett höloft!:D

2010-04-09 @ 11:53:30
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: CLIP

Michael är kung!:)

2010-04-09 @ 17:18:53
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: CLIP

Verkligen! Tänk om han kunde komma tillbaka :/

2010-04-09 @ 18:10:19
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0