Godkväll! :-)

ÅHHHHH, längtar till imorrn alltså. Efter skolan ska jag och F ner på stan och träffa Bea och min kille A<3 vi ska käka kvällsmat på donken och bara gå runt och mysa, kanske gå och fika någonstans också?

Min finaste, bästaste, snyggaste bästiz ska åka bort imorgon, men bara till Stockholm, SÅ JAG KOMMER FÅ VARA UTAN HENNE EN HEEL DAAG!! Tjejen som förstår mig mest och alltid finns där... låter fånigt, men saknar henne så förbannat redan <3

Nej, har precis duschat och ska gå och lägga mig nu, hörs mer imorgon, puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en kille???

Isåfall vad heter han????

2012-06-01 @ 06:27:01
Postat av: Toffsan<3

Du är ju för söt! Saknade dig sjuuuuuukt mycket! <3333333333

2012-06-03 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0