FML

Heej!

Nu har jag käkat och tittat ett avsnitt av PA. Måste bara tillägga, vilken jäävla röst Jacob har fått, jääävlaaar!
Iaf så efter skolan åkte jag och Fia ut till Reva där jag red henne. Hoppade lite idag på banan, några småhinder bara.
Och sen mitt i allt när vi står i stallet börjar det SNÖA. Fatta vilket psykbryt jag fick alltså.. Hatar det. Jag bara HATAR det! Bara försvinn, tack!

Imorgon så är det hästbyte på ridskolan, och då ska jag välja lilla Super. Janne! Saknar och rida han, och gången efter det så blir det Sessan! min lilla Prinsessa! ♥ Skojsigt.



Kommentarer
Postat av: Milla

Vem gillar inte sessa`n? Jag har ridit mr.butler och zolito och sessan. Jag rider också på rävhagens ridskola.

2012-03-20 @ 19:52:12
URL: http://millaozolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0