Dagens ridpass 11/3-12

Jaha.. Dagens ridpass gick bra! Jag red inte så avancerat utan jag körde bara på lite trav och galopp, och mest skritt. Red i skogen och Fia gick bredvid. Vi gick till lite backar mitt ute i skogen och gick över dom och lite så. Revis blev lite svettig iaf! Men som sagt så körde jag nästan bara på skritt idag, man får börja lite lätt med hennes kondition, så backarna passade perfekt! (:

Det var superfint väder idag också! Så åkte faktiskt med Converse till stallet idag och bytte om där, super skönt! Får riktiga sommarkänslor då. ♥ Härligthärligt! Imorgon är det då skola... hmm... vad ska jaf säga? Skönt/icke skönt ? Vet faktiskt inte.. känns som det kommer bli en fullspäckad vecka med myycket läxor, huh -.-




OBS Se tungan :P



Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥ (MFFRYTTARNA)

Fina bilder :)



SV; kul att du är med! :)

2012-03-12 @ 17:10:19
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0