Min daag

Hej!

Hemma nu, med Fia. Idag har varit en grym dag! Efter skolan var jag, Fia, Felicia, Bella och Simon kvar i skolan i typ 1 timme och snacka bara, och sedan drog Fia, Bella, Felicia och jag på stan, där vi var i några affärer, OCH det blev ett litet köp, två likadana ringar för 20 spänn från H&M.
Sedan träffade jag och Fia, Alva och Bea, vi gick på donken och har typ suttit där i flera timmar, käkat 2 glassar var och mat. :-)
Vid halv 7 ungefär åkte Alvis hem med bussen och Bea åkte hem typ då också.
Ikväll sover Fia hos mig, tror vi, än så länge, våra föräldrar är inte hemma, så aa ;-)

Har Inge mer och säga just nu, så jag bloggar mer lite senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0