Svar på frågestunden:

Inte så många skrev några frågor, men dom som skrev, skrev ganska många frågor, så jag tyckte det räckte (:

Från Bea:
Bea om FRÅGESTUND!!:
* Hur många gånger har du ramlat av en häst? :D
* Hur lång är du?
* Vilken kändis är snyggast? ^^
<3
Svar:
1.hmmm... Jag tror 4-5 gånger, iaf vad jag minns nu!
2.Jag  är ungefär 159 lång.
3.Justin Bieber!!
Pussis! ♥

Från Linneá:
linnea om FRÅGESTUND!!:
fin blogg!!
gillar du hästar?

Svar: Nej, jag gillar inte hästar... Jag ÄLSKAR (;

Från Alva:
Alva du vet den där Awesome o snygga!<3 om FRÅGESTUND!!:
*Vad e det bästa med hästar?<3
*Hur länge har du gillat/älskat att rida o hästar?<3
*Om din mamma/pappa sa att vi köper en ponny åt dej. Vilken skulle du välja då? (om du får välja mellan alla i hela världen?<3
*Skulle du vilja bo på en gård? O ha egen häst/ponny?<3
*Vad var det första du tänkte när du såg mej?<3
*Gannarve är bäst! Eller hur! xD<3
*Vilket ridläger vill du helst på i sommar?<3

// Alva Bingström!<3333 Puuuuussssiiii ;***<333

Svar:
1.Det bästa med dom är deras olika personligheter, man kan prata med dom och dom lyssnar, och berättar inget för någon.
2.Ända sedan jag var jätte liten.
3.Svår fråga... Jag skulle ju ha valt Sessan eftersom jag känner henne mest, och ääälskar och rida henne, men annars någon riktigt bra häst, typ som Hickstead :D
4.ABSOLUT! Min största dröm.
5.Min första tanke var absolut: JÄÄÄVLAR VILKET HÅÅÅÅR!
6.Självklart!!
7.Gannarve eller Sindarve.
Puss, love u! ♥


Från Alva:
Alva <3 om FRÅGESTUND!!:
* hur högt har du hoppat ?
* Vad gillar du för sorts hästar :)?
* Gillar du dressyr elr hoppning bäst?
* Favvolåt? :)

Svar:
1.  75 cm tror jag (:
2.Alltså jag gillar små hästar, jag äälskar Shetlandsponny, Frieser och Connemaror!
3.Båda 2 faktiskt. När jag inte kunde så mycket var det helt klart hoppning, men nu är det lika roligt med dressyr, eftersom jag är så mycket bättre och kan mycket mer, och att det får resultat!
4.alla Justin Biebers, men jag gillar verkligen den nya med Justin och Jaden.Happy new Year

Tack för frågorna! :)


Från Evelina:
evelina om FRÅGESTUND!!:
1. vad åt du till frukost hehe? :)
2. vilken artist gillar du mer än JB?
3. vem i VD är snyggast, Damon eller Stefan?
4. hur ofta rider du? :)
07 Januari, 10:48

Svar:
1.Jag åt inte förens 2 typ xD Men då åt jag mjölk och flingor!
2.Jag gillar många, men bla. Demi Lovato, Christina Aquilera, Britney Spears, One Republic osv.. (:
3.DAMON!!!!!
4.1 gång i veckan.

Tack för frågorna Eve! (:


Från den 3:e Alva:

Alva du vet den där som är ännu snyggare och awsomare :D om FRÅGESTUND!!:
1. favohäst?
2. Favofärg
3. hur lång e du
4. vilka bloggar följer du
5. choklad eller sura godisar
6. willys eller ica :D
7. ostbollar eller ostkrokar? :DD
8. favo artist förutom jb?
9. hur ofta rider du? :DD
10. Favorit häst förutom Sessan?? ;) <33
11. Favorithäst på Gannarve förutom Cookie och Kajsa? :D
12.Högsta statistik?

:DD
07 Januari, 17:01

1.Connemara, Shetlandsponny och Frieser!
2.Lila, Röd, svart och vit.
3.1.59
4.Jag följer: www.emmathorslund.myshowroom , www.mmyyliife.blogg.se , www.evesstil.blogg.se , www.alvaozolito.bloggplatsen.se , www.ponnybrudarna.se Bla (:
5.Choklad!!
6.Willys!
7.inget av det, hatar båda 2 :D
8.Hmm... Demi Lovato tror jag!
9.1 gång i veckan.
10.Caramia, Super.Janne och Luddan!
11.Du menar Tilda? (: Tror monica! Mysig chey (;
12.Ungefär 90 unika tror jag!

Tack för frågorna älskling! ♥
06 Januari, 21:57
06 Januari, 21:52

Från Sofia:
Sofia den snyggaste av alla :DDDDD <3 om FRÅGESTUND!!:
Hejsan söta Emma, nu kommer lite frågor till dig :D

1. Liten häst eller stor häst?
2. Favoritfärg?
3. Favorit tidning?
4. Snyggast tjej-kändis?
5. Favoritlåt med justin bieber?
6. Britney Spears eller Rihanna?
7. Vad är det bästa med mig?
8. Favorit-datamärke?
9. Hund eller häst?
10. Samlar du på något speciellt?
11. Favorit hästras?
12. Favorit hundras?
13. Hur många gånger har du flyttat?
14. Favorit artist förutom JB?
15. Vem är snyggast i VD?
16. Frida eller Glitter?
17. Favorit smycke?
18. Varför är du så söt/snygg?
19. Favorit ämne i skolan förutom bild?
20. favorit dricka?

Det var frågorna, hoppas du gillar dom ;)

PUSS <33333333333333333333333333333333333333333

Svar:
1.Liten!
2.Lila, röd, vit och svart.
3.Julia!
4.Demi Lovato!
5."Up" tror jag!
6.Rihanna!
7.att du ställer upp!
8.Tror Toshiba!
9.Svårt... men tror häst!
10.Julia-tidningar och JB saker
11.Connemara, Shetlandsponny och Frieser.
12.Golden Retriever!
13.4 tror jag..
14.Demi Lovato!
15.Damon och Jeremy!
16.Frida.
17.Örhängen och ringar.
18.Jadu.... frågar dig detsamma!
19.HK!
20.I♥COCA COLA

Tack för frågorna!! ♥♥

Tack allihopa!


Ignorere fingret!
07 Janua
06 Januari, 18:42
06 Januari, 16:10

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast Hickstead är ju död..

2012-01-07 @ 21:23:08
Postat av: emilie

Sv: Haha, tjena på dig också "sis"! ;D

2012-01-07 @ 22:58:15
URL: http://enfotomupp.blogg.se/
Postat av: Alva du vet den där som är ännu snyggare och awsomare :D

Heheh, jag blandar alltid ihop Kajsa och Tilda... :D <3

2012-01-08 @ 20:39:54
URL: http://ponnyalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0