Mors!

Hejsan!

Gjorde ett inlägg på min Iphone, men det kunde tydligen inte publiceras..fråga mig iinte vrf..
Har legat i badet ikväll med en skön ansiktsmask och samtidigt har mamma förhört mig på min spanska som är tills torsdag.
Ikväll var det då första gången i sadel för den här terminen. Fick Caramia som jag ville, men jag tyckte det gick riktigt kasst!
Hon var super-speedad och tittig och ville inte alls gå som jag ville. Men i galoppen var hon fantastiskt duktig! Kunde inte heller riktigt slappna och vara mjuk i handen, och det är ju också ett problem.

Imorgon, efter skolan ska jag bara hem och plugga, plugga plugga! Det är ju som sagt spanska glosor till Torsdag och nästa torsdag har vi ett prov på typ 5 kapitel? Jobbigt, har blivit riktigt slapp på Spanska-fronten.
Puss & Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0