Åsiktsinlägg.

Tänkte göra ett litet åsiktsinlägg om "vänner" på internet och IRL.

Är det fler än jag som känner att man blir lite "utnyttjad" eller lixom inte utnyttjad men lixom att folk pratar med en IRL, men på nätet vågar dom inte ens gilla eller kommentera ett foto för att dom skäms för att man är "vän" med dom. Eller tvärtom, vissa hälsar inte ens IRL medans dom gillar/kommenterar för fullt på nätet.
Jag känner så riktigt ofta faktiskt, och jag tycker det är riktigt fegt.

Ska man skämmas över att vara med en kompis som är lite "icke-populär" ? Tycker det är så himla dålig stil! Man ska vara med vän med kompisar för deras personligheters skull! Right? Eller har jag fel?

NEJ JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ SÅNT SKIT.



Ursäkta, ville bara ha detta sagt!




Kommentarer
Postat av: Maja

Du har sååå rätt Emma!

Kram!

2012-02-02 @ 18:46:59
URL: http://steenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0