Åsiktsinlägg.

Ett oväntat åsiktsinlägg kommer här:

Jag tycker det är så sjukt onödigt och kommentera fula kommentarer. Och DESSUTOM anynom. Fy faaan vad jag hatar det. Helt sinnesjukt.
Jag följer: www.justindrewbieber.blogg.se och där finns det en tjej som heter Cassie som bloggar på den. Och hon hade bestämt sig för att göra en födelsedagsvideo till Justin till torsdag. Och så fick vi alla Beliebers skicka in ett klipp och säga vad vi tyckte bäst om med Justin.

Vissa kom inte med för att ljudet eller något annat strulade och det hade hon förvarnat om. Och idag satt jag och läste alla kommentarer hon fått av det..
Och jag förstår om hon fick sitt självförtroende nersänkt. Det var såna grymma kommentarer som fanns där. OCH som var ANYNOMA. Jag blev seriöst FLY förbannad, för fan! STÅ för din åsikt.
Om du inte vågar stå för din åsikt, kommentera inte då. Jag får mitt självförtroende nersänkts varje dag. Lovar, och det gör ont som f****n. Jag har inge bra självförtroende, och jag vågar inte vara mig själv speciellt, så det gör himla ont, men det är sånt man får ta ibland.

Men av anynoma. Så pass bra självförtroende har jag. Jag tar inte åt mig av era spydiga, anynoma kommentarer. För ni själva vågar inte ens stå för dom själva, så då är det fine. Och dom som kommenterar som inte har något vettigt att säga, dom kan också slänga sig i väggen. jag försöker och vara mig själv.


I stallet, då är jag 110% jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0