I love the way you lie. Just kidding. Lie to me again & I'll throw a chair in your face

Hejsan !

Dagen har varit riktigt rolig, men jobbig! Vi fick sovmorgon till kvart i 9, och när vi kom dit så började vi springa till snäck. Som är typ en mil fram och tillbaka ^^ Var så gryyymt jobbigt! Men att jogga/gå med dom bästa gör allt lättare ♥ När vi kom tillbaka, så gick vi till Gutavallen och tittade på när kompisar sprang olika lopp.
Det gick bra för vissa, och mindre bra för andra. Sen gick vi och åt mat, som blev soppa.
Efter det, på eftermiddagen så skulle jag springa en stafett-tävling. Alltså att 5 killar och 5 tjejer från varje klass springer 60 meter och lämnar sen ifrån sig en stafett-pinne osv..
Det började med att Andreas sprang till mig, och det gick bra för mig :) Bästa vän stod och hejade, och det hjälpte mig mycket! ♥ Så jag är nöjd, och jag var så sjuuukt trött efter, höll på och dö.. haha



Efter skolan så följde Tove med mig hem, och nu har vi suttit och sjungt till Chris Medina som vi ska sjunga på karaoken om en vecka. Det känns bra. Och sen så har vi tränat på so:n som är till imorgon!
Puss


bästa







Puss!!

Kommentarer
Postat av: Toffsan<3

Du var jätte duktig i stafetten gumman!Du sprang shiiiiiiit fort!!! <3

Tack för allt igår va hade jätte kul! FAN va snygga vi är asså! ( bildern ) <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-23 @ 08:09:01
Postat av: Emma

Tack hjärtat! Tack själv!!! Självklart, snyggast i stan! <33333333333333333333333333 pözz :******

2011-09-23 @ 15:36:16
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0